PINK OBSESSION

God fredagskveld! I dag har det ikke skjedd kjempemye spennende, vi har for det meste holdt oss inne og ryddet. Etter hvert fant vi ut at vi skulle ta oss en sykkeltur til “sentrum” av dette området her, men da begynte det å HØLJE ned (det hadde vært fint hele dagen…), så da ble det en kjøretur istedenfor gitt. Men det var greit det også da, jeg har vært ganske rastløs, så det hjalp litt. Jeg har så lyst å utforske byen, men jeg er jo her hovedsaklig for å hjelpe familien min å flytte. I morgen skal vi finne på litt da, så det blir gøy! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tenkte å vise dere ett par små innkjøp som jeg gjorde på onsdag, men det meste må dere vente med å se til innkjøpsvideoen neste uke, hehe. Genseren har dere jo sett før, men den passet så fint med det rosa temaet her! Jeg har jo alltid vært veldig glad i rosa, og på onsdag ble det endel rosa innkjøp. Jeg falt pladask for denne toalettmappen fra Ted Baker – SÅ SØT! Det samme med alpeluen som er fra Topshop, og den gleder jeg meg veldig til å bruke i et antrekk snart. 

– Hva syns dere? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg