“UFRIVILLIG” SHOPPING

Hei fra Haag! Vi kom frem i går kveld, og i dag har ting gått i ett så jeg har ikke rukket å sette meg ned og oppdatere før nå. Vi endte opp med å være på flyplassen i 1,5 time etter vi landet i går fordi det var så mye styr med bagasjen vår, som til slutt viste seg å ikke ha kommet med flyet. Vi hadde en relativt liten connection i Oslo, så det var vel det som gjorde det. Så da endte vi opp med å dra til huset uten de 10 kolliene! Det første vi gjorde etter frokost i dag var derfor å dra til sentrum for å shoppe litt, siden spesielt jeg hadde ingenting annet enn det jeg hadde på meg i går. Men litt shopping slår jo aldri feil, så det var helt greit for meg! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da vi kom hjem begynte vi å rydde på plass endel ting her, og der har vi en lang vei å gå, hehe. Flyttefolkene lot ikke ting stå i kasser, så det ligger stort sett ting overalt som vi må finne plass til. Men det kommer seg etter hvert, det er jo bare en del av prosessen! Nå kjenner jeg at jeg er kjempesliten, så jeg tror jeg skal ta meg et bad og så legge meg tidlig. Det blir jo ikke akkurat late dager her, så det er godt å få en god natts søvn iallefall.

Håper dere har det fint ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg