KICKSTART ÅRET MED DENNE ØKTEN!

Tilbake til hverdagen! Er det flere som syns det er greit, eller skulle dere gjerne hatt jul litt lenger? Jeg elsker jo jul, men jeg kjenner at nå er jeg ganske ferdig med all drittmaten. Dette er jo også tiden hvor treningssentrene er STAPPFULLE, og selv om det er travelt er det jo kjekt at folk legger inn en innsats også, enten det er i en måned eller resten av året! Jeg dro på trening i går, og da testet jeg ut nyttårsøkten til Kayla Itsines, som jeg har lagt ved nedenfor. Jeg skal ikke legge skjul på at den var ganske tøff, men jeg undervurderte økta litt og startet altfor hardt, så da fikk jeg virkelig gjennomgå. Men det er jo alltid godt når det er gjort, selv om det verker i musklene i dag, hehe. Dere gjør altså øvelsene nedenfor i antallet reps som står der, i fire runder. Lykke til! 

Nå er familien min her, og om ikke lenger går turen mot flyplassen. Vi er fire personer med 9 kolli, så da må vi beregne litt tid på flyplassen, hehe. Sånn går det når de skal flytte til et annet land, det er jo ganske mye å ta med. Flyttelasset er der allerede da heldigvis. 

Vi snakkes fra Nederland ♥

6 kommentarer

Siste innlegg