GOODBYE 2017

Hei dere, og hei 2018!! Noen andre som syns det er veldig forfriskende å våkne opp 1. januar? De av dere som ikke har hangover iallefall? Jeg våkner alltid med en litt annerledes følelse denne dagen, som om kroppen min merker en ny start og så er det så kjekt å ha hele året foran seg, med så mange muligheter.

Jeg hadde en veldig fin kveld i går, som var ganske rolig. Vi var innom og sa hei til familien min før vi dro til svigers, hvor vi spiste god julemiddag, hadde pakkeleken (jeg vant fire pakker, så det var jo som en ny julaften!), og så var det dessert til slutt. I 23-tiden dro Matias og jeg videre til vennegjengen hvor vi gikk inn i det nye året med god stemning, og i 01-tiden dro vi en liten tur tilbake til svigers før vi dro hjem. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag må jeg pakke, jeg drar jo i morgen! Det føles så rart å reise så tidlig på året, det har jeg vel ikke gjort siden det året jeg bodde i New York. Men jeg gleder meg, og jeg skal prøve å få til masse bra blogging derfra! Jeg har også planer om endel vlogging, jeg har jo hatt noen uker pause fra Youtube nå. Jeg er klar og motivert!

– Hadde dere en fin kveld i går?

9 kommentarer
    1. Ser at du og Matias hadde ein super overgang til det nye året! Godt nyttår! Vi kosa oss her heime!

    2. Hei så fine bilder fra nyttår hos dere da:=) Jo vi hadde en rolig feiring. Var ikke noe særlig gira på skikkelig fullefest, så eg tok det ganske så rolig. Deilig å våkne opp i dag uten noe form for skallebank:)

    3. For en fin oppsummering av året! Flotte bilder jeg måtte smile av, likte det stjerneskudd bilde nr 4 ganske godt <3
      Jeg håper du vil følge meg på denne adressen fra nå av. Beklager veldig for at jeg har forvirret dere å håper jeg får en ny begynnelse av følgerne mine 🙂 Godt nyttår!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg