ÅRETS STØRSTE HØYDEPUNKT

Hei dere! Håper dere har en fin romjul ♥ Her skjer det ting hver dag, enten er det selskap eller så er det jobb. Nå skal vi snart dra og handle, og etter det tenkte jeg faktisk å pakke bort julen! Nå føler jeg meg klar for å få den bort, så da er det bare å kjøre på. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Årets siste throwback er til det som er desidert årets største høydepunkt – selvfølgelig at vi kjøpte leilighet! Det skjedde jo mot slutten av året, men er definitivt det beste som har skjedd. Det er litt rart å tenke på, for i starten av året hadde vi ikke egentlig ikke tenkt noe på å begynne å kikke på leiligheter engang, men i august startet vi å kikke, og i slutten av oktober vant vi budrunden på en fantastisk leilighet. Føler vi har vært veldig heldig med denne som vår første leilighet, og vi trives SÅ godt her! Vi brukte én uke på litt oppussing og innflytting, det var jo ikke akkurat så mye som måtte gjøres eller som vi hadde råd til å gjøre, så da gikk det fort. Men det er virkelig slitsomt å flytte, og nå er det bare noen dager til det starter igjen, da skal jeg jo hjelpe familien min å flytte til Nederland! Spennende tider. 

Ha en fortsatt fin romjul ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg