A NICE WEEKEND

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne høsten hadde jeg en veldig fin helg på en øy med kjæresten og familien min, og den må jeg selvfølgelig ha med i tilbakeblikkene fra dette året. Vi var der for å feire gullbryllupsdagen til besteforeldrene mine, og hadde en veldig fin helg med masse god mat, kvalitetstid, avslapping og litt bading. Dit vil jeg veldig gjerne tilbake en gang, det var så fint å være et stykke borte fra “sivilisasjonen”, med folk jeg er så glad i. 

Denne dagen er ganske hektisk, det er jo bare to dager til jul! Jeg begynner på jobb om ett par timer, men har litt jeg må ordne før det. I morgen drar jeg til besteforeldrene mine, og jeg gleder meg til å slappe helt av der. 

– Er dere klar for jul?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg