LITT JUL

Reklame / Inneholder sponset produkt

Hei, dere! Så kjekt med alt engasjementet på forrige innlegg, det er bra jeg ikke er den eneste som syns det er helt håpløst! Heldigvis er det for det meste hyggelige kunder jeg møter på, som forstår at det er hektisk i disse siste dagene før jul, og som sier hadebra og god jul med et stort smil, og det er så koselig! 

Jeg forstår ikke helt at det bare er tre dager til jul, det føles liksom ikke slik ut i det hele tatt? Det skjedde kanskje da snøen forsvant og det ble ti grader ute, men jeg håper at jeg får litt mer julestemning på lørdag når jeg reiser til besteforeldrene mine for å feire jul der. Da skal jeg bare slappe helt av, for denne uken har egentlig vært ganske hektisk og jeg føler liksom ikke jeg har slappet så mye av. Så det skal jeg iallefall ta igjen de dagene jeg er der! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
​Sponsede øredobber fra Farmor Ingvarda på Ålesund Storsenter ♥

På tirsdag møttes nesten alle jentene for pepperkakebaking, og det var jo veldig koselig! Jeg har ikke bakt så mye i julen som jeg hadde trodd jeg skulle, tiden har liksom gått for fort, så det var fint at vi fikk til å møtes da iallefall. Vi har vært så opptatt alle sammen denne uken, så vi har ikke fått til så mye julekos som vi helst skulle. I går var jeg en tur i byen med mamma og spiste lunsj og kikket i butikker, og da plukket jeg også opp øredobbene ovenfor. De er helt nydelige, og det er kjekt med litt rosa bling nå til julen. Alt trenger jo ikke være rødt! 

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden, før det blir tidlig opp i morgen for å rekke alt jeg skal før jobb. Ha en fortsatt fin kveld ♥

6 kommentarer

Siste innlegg