SUMMER MEMORIES

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En hel drøss med bilder fra årets sommer ♥ Sommeren bestod av en god blanding ferie, jobbing, og tid med kjæreste, venner og familie. Jeg var i Marbella med kjæresten min, og i Haag med familien min, og fikk iallefall noen få finværsdager sammen med venner. Jeg begynte også med briller, noe som definitivt har hjulpet veldig godt på hode og nakke. Det har nok vært ett av årets beste investeringer. 

I dag har jeg heldigvis følt meg helt fin, og det var så godt å starte uken med en helt rå treningsøkt. Det er så mange gøye, nye øvelser i treningsprogrammet mitt nå, så jeg storkoser meg virkelig, selv om jeg blir helt ødelagt, haha. Nå må jeg snart gjøre meg klar for jobb, så vi snakkes enten i kveld eller i morgen ♥

8 kommentarer

Siste innlegg