THE NEXT TRIP IS BOOKED

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere! Jeg er for øyeblikket på jobb, men siden det ikke er veldig hyppige oppdateringer for tiden (jeg syns jo egentlig ikke én om dagen er nok, haha), tenkte jeg at jeg skulle forhåndsskrive et innlegg før jobb! Nå har jeg nemlig endelig en tur booket igjen! Jeg begynner å bli ganske rastløs siden jeg nå ikke har reist siden august, så nå er jeg så glad for at jeg snart skal reise igjen. 2. januar skal jeg faktisk på tur igjen, og det er så gøy å starte året med det! 

Det blir en litt annerledes reise denne gangen da, siden jeg skal hjelpe familien min å flytte. Som jeg har sagt før har Kjetil fått jobb i Haag i Nederland, så han har nå bodd der siden oktober, og på nyåret flytter mamma og Stella ned dit også. Jeg vil hjelpe de med flyttingen og blir derfor med dit og blir der i ett par uker. Byen er kjempefin og det er så mye som skjer der, så jeg gleder meg veldig til å tilbringe litt tid der og bli mer kjent med byen! Det blir mange turer dit det neste året, og jeg gleder meg til å blogge derfra også. Familien min får bare være forberedt på å være fotograf, hehe ♥

12 kommentarer

Siste innlegg