NEDETID

Jeg har jo ikke lagt skjul på de siste ukene at jeg har vært skikkelig påvirket av mørketiden den siste tiden, jeg har rett og slett bare vært lite motivert og slitt med å komme meg på trening eller ut for å ta bilder, rett og slett fordi det har vært altfor deilig å sitte under teppet på sofaen. Det er jo ganske klassisk på denne tiden, og jeg vet det er mange som sliter med det samme, men likevel slår det meg like hardt hvert år. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men så for noen dager siden var det plutselig noe som snudde, og jeg vet ikke helt hva som gjorde det, men jeg fikk plutselig en helt ny motivasjon. Plutselig tenkte jeg bare at nå må jeg faktisk skjerpe meg og at jeg ikke kan holde på sånn lenger. Så nå har jeg en helt annen innstilling enn det jeg hadde for kun en uke siden, og i går og i dag har jeg kommet meg opp av sengen før klokken 08, og det er så deilig! Jeg er jo egentlig A-menneske, så jeg blir stressa om jeg sover til lenger enn halv ni på ukedagene, haha. Jeg ble ekstra motivert da jeg så at det hadde kommet nye økter i treningsprogrammet mitt også. Tidligere har jeg begynt på nytt etter 12 uker fordi det ikke har vært flere økter, men nå har det kommet 12 nye uker og det er så gøy! Jeg hadde egentlig begynt på uke 5 nå, men spolte frem til uke 13 siden jeg allerede har fullført de 12 ukene to ganger før. Storkoser meg på trening altså! 

​- Hvordan går det med dere i denne mørketiden?

7 kommentarer
    1. Jeg merker også veldig på mørketiden i år, uten og ha vært klarover det. Jeg føler ikke før at det har påvirket meg noe særlig, men det har vært det i perioder her også faktisk.. 🙂

    2. Så godt at du har fått mer motivasjon og at dette snudde seg brått for deg ! Mørketiden er veldig der i år, men jeg har slitt med slikt lenge før mørketiden kom også, så nå må jeg rett å slett ta tak i det! Håper du har hatt en fin Tirsdag:)<3

    3. hater mørketiden, gjør at jeg blir ekstra trøtt og sliten..
      så jeg prøver å trene en del og ta vitaminer, så jeg blir mer opplagt og får mer energi :p selv om det er vanskelig å dra seg på trening xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg