PARTY SEASON IS HERE

Adlinks


1 here / 2 here / 3 here / 4 here / 5 here / 6 here / 7 here / 8 here / 9 here / 10 here / 11 here / 12 here / 13 here / 14 here

Nå er jo festsesongen i full gang og siden det er lenge siden jeg har laget et sånt innlegg tenkte jeg dette var en ypperlig tid for det! Jeg browset Nelly.com en stund og fant frem mine favoritter, og dette er virkelig tiden jeg finner mest der. Litt trist da, for jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe et eneste nytt festantrekk i år, rett og slett fordi jeg ikke bør prioritere penger på det nå og jeg har flere kjoler fra tidligere år som jeg kun har brukt én, kanskje to ganger. Så det er faktisk ikke noe poeng i å kjøpe mer, selv om det helt ærlig gjør veldig vondt å la være, haha. Men jeg er jo veldig glad i kjolene jeg har fra før av, så jeg gjør det heller sånn at kjolen jeg brukte på julebord med jobben i fjor bruker jeg på julebord med vennegjengen i år, osv. 

Jeg er veldig glad i røde kjoler på denne tiden av året, enten det er en knallrød farge, eller en litt dypere rød som heller mot burgunder. Selv føler jeg at en dypere rødfarge kler meg mye bedre enn knallrød. Sort også er jo veldig fint, og da kan jo man heller bruke mer farger på tilbehøret, f.eks skoene og vesken! Vesken på nr. 13 har jeg faktisk selv bare i rosa (den jeg bruker i headeren!), og den har jeg fått SÅ mange komplimenter for, den er rett og slett kjempefin. Velour er en stor hit til jul og nyttår også, og så er jeg veldig glad i glitter siden det ikke finnes en mer passende anledning til å bruke det enn nå i julen. Det er jo egentlig bare fantasien som setter grenser mener jeg, og til jul og nyttår er det ingenting som heter “for pyntet”! 

Noe ovenfor som dere likte? Har dere funnet ut hva dere skal ha på dere til jul og nyttår?

8 kommentarer

Siste innlegg