ON OUR WALLS


 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Koden “MALINDH” gir 25% rabatt hos Desenio mellom 5.-7. desember. *Koden gjelder ikke handpicked-/collaboration posters eller rammer*. 

Hei dere! Nå tenkte jeg å vise dere litt mer detaljer fra leiligheten, for nå har vi endelig fått opp litt på veggene. For min del er det utrolig viktig å dekorere veggene litt også for å få det litt mer hjemmekoselig og personlig her. Jeg merket med en gang vi hang opp ting på veggene at det ble mye mer koselig her. Desenio.no har så mye fint til å pynte veggene, og de har plakater til enhver smak. Jeg satt lenge for å finne ut hva jeg skulle ha opp på veggene, siden utvalget er så stort. Vi endte opp med to store bilder på stua, og to litt mindre på soverommet. Desenio selger rammer til bildene også, så da finner du alt du trenger på én side. Vi valgte svarte rammer siden det passer best inn hos oss. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
På stua valgte vi Shadow og Sunlight, i str. 50×70. De ga litt liv til de ellers enkle, hvite veggene våre. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
På soverommet har vi Frenchie og Goofy Giraffe, i str. 30×40. Vi elsker jo hunder, og den giraffen var bare så søt at vi klarte ikke la være. Nå ler vi litt hver gang vi går inn på soverommet og ser disse. Syns det ble SÅ fint med svart/hvitt bilder mot den fine grønnfargen på veggen.

Nå begynner det å bli veldig bra i leiligheten her, og jeg kommer til å vise dere enda mer etter hvert, men jeg vil ta det litt etter litt. Kanskje jeg kommer til å henge opp flere bilder etter hvert, jeg kunne tenkt meg å ha noe i gangen også. Husk at koden MALINDH gir 25% rabatt på Desenio og gjelder bare fra i dag til 7. desember ♥

4 kommentarer

Siste innlegg