GLITTER PANTS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Outfit Cubus / Shoes Nelly.com 

Ah, disse buksene! De er to år gamle nå og jeg liker de like godt den dag i dag. Eller, jeg liker de bedre, for nå passer de meg enda bedre. Den var litt for stor før men nå passer den perfekt ♥ Og så var den perfekt å ha på julebord siden det er så mye stretch i = plass til masse julemat! For min del var det faktisk min andre julemiddag for i år, mm! 

I dag har jeg gjort slike kjedelige mandagsgjøremål som å rydde og støvsuge, og handle mat til uken, og jeg har funnet frem det siste av julepynten. Vi var også på middag hos mamma og Stella, og det settes stor pris på litt gratis middag innimellom, hehe. Nå sitter jeg med “reservestrøm” her fordi jeg egentlig burde spist for lenge siden, så det skal jeg gjøre nå mens jeg venter på at Farmen skal starte. Jeg er så spent på denne finaleuken! Håper dere har hatt en fin dag ♥

11 kommentarer

Siste innlegg