NO MAKEUP NEEDED

Sponset behandling

I dag var jeg endelig tilbake hos RÅ4 for å fikse bryn og vipper, og denne gangen i det nye lokalet! Flinke Marte åpnet salongen i nytt lokale i dag og der har det blitt kjempefint, som dere kan se litt på bildene under! I dag var jeg veldig spent for jeg skulle prøve noe jeg aldri har prøvd før, nemlig vippeløft! Hvis du ikke har hørt om det før er det altså en behandling for å bøye vippene dine, som varer i flere uker. Vippene mine har ikke mye bøy fra før av, og jeg føler at når jeg bruker vippetang har vippene falt ned igjen før jeg har rukket å påføre mascaraen, så jeg var veldig spent på denne. Dere ser før- og etterbilder under her, og resultatet var jo bare helt sykt! Jeg hadde aldri trodd det skulle bli SÅ bra, og hun farget jo de også så nå føler jeg ikke at jeg trenger mascara engang. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bryna ble også fikset og farget, så nå er de også “on point” igjen, hehe. Sist hun farga de tok det to måneder før jeg begynte å bruke litt brynsminke igjen, så det varte jo utrolig lenge! Så deilig å ha fine bryn og vipper nå ♥ Og jeg kommer ikke over at det faktisk er mine egne vipper, de er jo så lange og fine! Vippeløft og farge tar ca. én time, og behandlingen koster 750 kr. Det er faktisk en av de billigste prisene på vippeløft i Ålesund, og det er jo helt sykt med tanke på hvor utrolig bra resultatet ble! 

Siden RÅ4 nettopp har åpnet i nytt lokale har hun satt igang en konkurranse på Facebook hvor du kan vinne en fin goodiebag med produkter fra Maria Åkerberg, som er det merket hun bruker i behandlingene sine. Konkurransen finner dere her, og om dere vil vite mer om behandlinger eller booking finner dere det på Facebooksiden her

10 kommentarer

Siste innlegg