MANDAGENS HØYDEPUNKTER

Mandager er jo som regel en dag folk misliker og ikke ser frem til, og det er jo forståelig ettersom helgen er over, og du har en ny uke med mest sannsynlig jobb eller skole foran deg. I dag tenkte jeg derimot å prøve å vinkle denne dagen til å bli litt mer positiv, og dette er ting jeg faktisk liker med mandager:

♦ Ukeshandelen! Jeg syns det er skikkelig digg å fylle opp kjøleskapet med mat på mandager, for mat er jo alltid et høydepunkt. Vi planlegger middager og handleliste på søndager, så da handler vi alt vi vil spise frem til fredagen. Da tar vi en ny liten handel siden vi vil spise litt bedre i helgen, og så er jo selvfølgelig snack essensielt, og det overlever ikke her om vi skal ha det fra mandagen av. 

♦ Å sjekke treningsøktene for uken! Jeg bruker jo Sweat-appen til Kayla Itsines, og hver mandag blir appen oppdatert med ukens treningsøkter, og jeg er alltid like spent på hvordan øktene ser ut for uka. Jeg er så glad for at jeg har et så variert treningsprogram, og ikke minst at de allerede er laget for meg, alt jeg må gjøre er å utføre de. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♦ TV-programmet! Er det bare jeg som føler det går mye bra på tv-en på mandagskvelder? For noen uker siden hadde jeg tre serier som gikk samtidig på mandagskvelder, så det var litt av et luksusproblem. Nå er det mest Farmen jeg ser frem til, men jeg så nettopp at årets sesong av Masterchef USA starter på TV3 i kveld også! 

♦ Mulighetene! Selv om det er kjedelig at helgen er så langt unna, er det også litt deilig å ha en hel uke foran seg. Man kan påvirke mye selv av hvordan den blir, og selv liker jeg å lage en liten plan på ting jeg vil/må få gjort, og planer for uken. Har jeg skrevet det ned føler jeg meg enda mer forpliktet til å få det gjort. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva liker dere med mandager? 

6 kommentarer

Siste innlegg