SKIKKELIG UT AV KOMFORTSONEN

God søndag dere ♥ Jeg kom på at jeg har jo ikke lagt ut denne ukens throwback, og nå har vi altså kommet oss til midten av april, hvor jeg var på tidenes tur som var skikkelig ut av komfortsonen min. En av mine favorittbloggere, Janni Delér, arrangerte bootcamp i Marbella i en uke, og det meldte jeg meg på og dro alene. Jeg var skikkelig spent og ante ikke hva jeg skulle forvente, men det var virkelig en helt fantastisk tur, og vi var en skikkelig bra gjeng der som kom kjempegodt overens! Veldig kjekt å møte andre fra andre steder i Europa, og vi har fortsatt kontakt her og der. Det er en tur jeg savner skikkelig, og så var jo det veldig kjekt å bli kjent med Janni også, selv om hun dessverre var syk store deler av bootcampen. 

Det er virkelig en tur jeg aldri kommer til å glemme, og vi bodde jo på en fantastisk fin spa-resort også. Fire ulike treningsøkter om dagen, masse god, sunn mat, og masse sosialisering og latter. Jeg er så utrolig glad for at jeg dro på denne turen og ble kjent med så mange fine folk ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg