ET LITE HINT AV JUL

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God torsdag! Ukene flyr bare forbi, og det var ikke før i går at jeg innså at desember er neste uke?? Jeg har gått og trodd at det er to uker til, men nei. Jeg ble litt stressa da jeg fant det ut, men det går fint. Jeg må kjøpe inn litt julepynt så jeg får litt julestemning i leiligheten, men det blir ikke så veldig mye dette året siden jeg ikke har så veldig mye penger å rutte med etter alt vi har måttet kjøpe til leiligheten. Men litt skal det bli, og som dere ser på bildene er det litt jul her allerede. Jeg kjøpte noen juleputer på Kremmerhuset forrige uke siden jeg måtte ha puter til sofaen uansett, og syns disse var veldig fine ♥

Nå må jeg straks ut døren for å ta meg av noen ærender, og i løpet av dagen skal jeg skru enda litt mer møbler. Vi fikk pakken vår fra Ikea i går, så nå blir det helt orden her når vi får opp det siste av oppbevaringsplass. I morgen er det jo Black Friday (som det forsåvidt har vært hele uken i de fleste butikker…), så jeg begynner tidlig på jobb igjen siden senteret åpner klokken 07. Regner med det blir minst like mye galskap som tilbudsdagen får to uker siden, hehe. 

Hva gjør dere i dag? ♥

10 kommentarer

Siste innlegg