FLYTTEVLOG #2 – VI HAR FLYTTET INN

Her er den siste flyttevloggen! Skulle gjerne laget flere men nå har jo vi flyttet inn, hehe. Jeg vet ikke hvor interessant dere synes dette er siden det bare ble mange små klipp over flere dager, men vi har jo vært så opptatt med nettopp flyttingen at jeg har glemt å ta frem kameraet. Men dere får jo se litt fremgang i videoen da, og nå har jo vi faktisk bodd her i noen dager. Det føles fortsatt veldig merkelig ut, og det er rart å tenke på at dette er hjemmet vårt, det tar jo litt tid før det vil føles ut som det. Vi skal henge opp litt forskjellig på veggene etter hvert også, da blir jo det enda koseligere! 

Nå tenker jeg å hoppe i pysjen og kjøre på med ansiktsmaske og skrubb mens jeg venter på finalen av Ungkaren Australia. Etter disse flytteukene er jeg desperat etter litt selvpleie, for huden min har ikke vært fornøyd! Så nå skal jeg kose meg skikkelig i kveld, og det håper jeg dere også gjør ♥

10 kommentarer
    1. Så utrolig koselig dere har fått det! Skjønner godt at du ikke har ord til å beskrive fargen på soverrommet, for GUD den var fin! Masse lykke til videre med å pakke på plass 😀

    2. Hallo,
      Vi er her igjen for å kjøpe nyre for våre pasienter og de har avtalt å betale god sum penger til alle som ønsker å donere en nyre for å redde dem og så. Hvis du er interessert i å være en donor eller du vil redde et liv, Du skal skrive oss på e-posten nedenfor.
      Dette er en mulighet for at du skal være rik ok, vi forsikrer og garanterer deg 100% sikker transaksjon med oss, alt vil bli gjort i henhold til lovgivende nyredonorer.
      Så kast bort ikke mer tid, vennligst skriv oss på [email protected]
      Irrua-spesialistundervisningssykehus.

    3. Liker veldig godt når du vlogger – det må du gjerne fortsette med! 😀 Og jeg skjønner godt at du elsker fargen på soverommet – den var helt nydelig <3 Gratulerer med innflyttingen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg