CITY OF LIGHTS

God søndag, dere ♥ Jeg har en rolig start på dagen, som vanlig på søndager. Vi var i bursdag til en kompis i går, men dro hjem da de andre dro på byen, så da ble det ikke så sent. Jeg er jo så trøtt og sliten etter denne uka så jeg sliter skikkelig med å holde meg våken på kveldene, haha. Jeg sto iallefall opp til grei tid i dag og satte på noen rundstykker og ryddet litt. Jeg går og smårydder hele tiden, men det er jo fordi ting ikke er helt på plass enda. Jeg skulle tenne lys også, men finner selvfølgelig ikke lighteren. Har ikke helt kontroll på alle tinga enda nei, haha. 

Ukens throwback er til den fine byen Paris, der jeg var for første gang helt i starten av april. For en fantastisk fin by, det føltes helt surrealistisk å gå rundt og se alle stedene du har sett på film. Vi var der vel i 3-4 dager men fikk sett veldig mye på de få dagene, men jeg er definitivt ikke ferdig med den! Vi glemte helt av å se Eiffeltårnet på kvelden, og den dagen vi skulle inn på Louvre museet var det stengt. Og så må jeg jo nevne fantastiske Disneyland Paris som vi satt av en hel dag til ♥

11 kommentarer

Siste innlegg