TRENING FOR ET GODT FORMÅL

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fin lørdag, dere ♥ Vi hadde vår første natt i leiligheten her i natt, og jeg sov SÅ godt! Så det lover jo veldig bra, hehe. Soverommet har blitt så bra, og resten av leiligheten begynner også sakte men sikkert å ta form. Jeg er godt i gang med å filme enda en vlog, så når den kommer får dere se enda mer fra leiligheten! 

Matias trener jo CrossFit, og i dag var det et arrangement i boksa han går i som da var CrossFit mot kreft. De åpnet da for at hvem som helst kunne være med og trene, og så donerte man minimum 200kr for å være med og få t-skjorte, og de pengene går til Kreftforeningen. Et supert tiltak syns jeg, så det var ikke mye tvil om jeg skulle være med eller ikke. En kollega av meg trener også der, så jeg var på lag med henne og ei til. Koste oss vi, til tross for en tøff økt. Iallefall kjekt å få være med og bidra til noe så bra. Trening med mening ♥

Kos dere i dag ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg