SNEAK PEEK

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
En liten del av stua ♥

God fredag, dere! Denne uka har gått så fort at jeg såvidt har klart å henge med, det har jo litt å gjøre med at ting har gått i ett med flytting da. I dag har vært intet unntak, og nå måtte jeg bare sette meg ned og slappe av litt med blogging før jeg skal på jobb. Forhåpentligvis går vakta mi fort sånn at jeg får kommet meg hjem og fortsette å flytte, hehe. Nå har jeg faktisk fått flytta inn alt av mine ting da, og mye av det har kommet på plass også. I kveld skal senga flyttes inn, så skal vi sove her for første gang. 

Jeg tenkte jeg måtte vise dere bittelitt av stua, det er ikke så mye som er helt klart enda, men nå er iallefall malinga ferdig og det ser dere litt av ovenfor! Vi er veldig fornøyd med resultatet, kalkmaling er jo så kult! Det er Jotun i fargen Grå Harmoni vi har brukt. TV-benken er også på plass, som dere ser ovenfor, så tv-en kommer opp senere i dag. Vaskemaskin har også kommet i hus, vi er så utrolig heldig og har fått det i innflyttings-/julegave med svigerforeldrene mine ♥ Jeg har vært veldig overveldet hele denne flytteprosessen, ikke bare fordi det er så mye å gjøre, men fordi folk er så utrolig hjelpsomme og altfor sjenerøse! Jeg var jo ikke i tvil om at familiene våre er veldig snille, men vi har bare fått så mye hjelp denne tiden at jeg kan ikke gjøre annet enn å bare være utrolig takknemlig. Men jeg kan ikke skrive mer om det nå, jeg får bare tårer i øynene, haha. Nå må jeg komme meg avgårde på jobb!

Ha en fin fredag alle ♥

6 kommentarer

Siste innlegg