FLYTTEVLOG #1

Endelig har jeg lagt ut video igjen, og dette er altså den første flyttevloggen! Jeg filmet mandag, tirsdag og onsdag, så dere får se litt forandringer fra dag til dag iallefall. Ting har jo gått i ett så jeg er imponert over at jeg i det hele tatt husket å filme av og til, haha. Blir jo kjekt å se tilbake på for meg også dette her, og det er jo ekstra stas siden det er vår første leilighet. Nå gleder jeg meg veldig til vi får alt på plass, for jeg er virkelig i underskudd på søvn denne uka, haha. Jeg er jo vant til å få mine dyrebare åtte timer på øyet, men det har det ikke blitt denne uka. Det har vel gjennomsnittlig vært seks timer, så det er jo ikke så ille akkurat, men det merkes at jeg er vant til mer. Og så gleder jeg meg til å ikke bo i kaos, for da klarer jeg virkelig ikke å slappe av. Men det er jo sånn det er når man flytter, og det er jo ikke så lenge det varer heldigvis!

Nå er jeg veldig godt i gang med å organisere garderoberommet, og jeg begynner endelig å finne ut av hvordan jeg skal organisere det. Det er virkelig ikke lett altså, men nå begynner jeg å få mer kontroll på ting, og jeg skriver ned underveis som jeg kommer på ting jeg må kjøpe (tar jo aldri slutt det der). Heldigvis er det nattåpent på kjøpesenteret her i kveld så det er masse tilbud! Når det skal sies lurer jeg på hvorfor i alle dager jeg ikke venta med å handle alt denne uken til i dag, sunnmøringen i meg er skuffa nå altså. Men men. 

Håper dere liker å følge med på flyttingen, og at dere har en fin dag ♥

8 kommentarer

Siste innlegg