ON MY MIND

Jeg føler denne uka her går SÅ sakte, men det er jo typisk når man går og gleder seg til noe. Men nå må jeg bare komme meg gjennom morgendagen, og så skal jeg jobbe på fredag og så er det helg, og helgen går jo alltid fort! I dag har jeg vært på trening, og så har jeg begynt å pakke ned kjøkkenet. Det er jo der vi har mest ting, så det tar tid, men det går fint! Jeg kan jo ikke pakke ned alt enda heller, kjøkkenet brukes jo hver dag, selv om jeg sterkt vurderer å bruke plastservise den siste tiden fordi jeg er så lei av oppvask (kjøkkenet her har ikke oppvaskmaskin). Men det er jo ikke så miljøvennlig akkurat, så jeg får bare holde ut en liten stund til. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag fikk jeg endelig tatt noen nye bilder da iallefall, men det ble en litt kortere affære enn jeg hadde forventet. I det jeg åpnet ytterdøren blåste det inn løv, og jeg skjønte fort at det var en liten storm ute. Det ble dermed ikke så lett å ta bilder, men noen greie ble det heldigvis. Antrekksbilder kan jeg dessverre bare se langt etter da… Jeg prøver å tenke ut hvilken video jeg skal lage denne uken, men for første gang siden jeg startet er jeg virkelig helt tom for idéer. Jeg bør helst spille inn videoen i morgen for å rekke alt, så om noen av dere har tips eller ønsker til video så kom gjerne med det ♥

7 kommentarer

Siste innlegg