WEEKLY REFLECTIONS #7

Nå er det faktisk nesten to måneder siden sist jeg skrev et sånt innlegg, men det har jo rett og slett skjedd ufattelig lite denne høsten, haha! Som jeg har sagt før vil jeg ikke skrive slike innlegg hver uke hvis det ikke skjer så mye spesielt, da er jo det ikke så interessant. 

Denne uken ble ikke helt som jeg hadde sett for meg siden jeg ble syk i starten av uken, og jeg følte meg egentlig ikke bra før fredagen. Jeg håper nå at jeg er ferdig for sesongen da, jeg er heldig som ikke er syk ofte *bankibordet*, for før dette hadde jeg ikke vært syk siden januar. Jeg fikk likevel fullført alle øktene for uken, og nå har jeg faktisk nettopp startet programmet mitt på nytt for tredje gang! Programmet er jo egentlig “bare” 12 uker, men da jeg startet på uke 1 igjen nå så jeg at det ikke var samme øktene som sist jeg gjorde uke 1, så litt endringer er jo gjort, og det er jo supert! Det er så kjekt med nye økter hver uke, og det å slippe å tenke selv. Alt jeg må gjøre er å fullføre det som står i programmet, og det er slit nok i seg selv, hehe. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når jeg tenker på neste uke så er det egentlig bare to ord som popper opp i hodet mitt: pakking og trening. Vi startet i dag å pakke ned litt forskjellig, og det må vi bare fortsette med neste uke. Vi kommer jo ikke til å flytte inn den dagen vi overtar, for vi skal jo gjøre litt i leiligheten først og vi vil ha alt klart der før vi flytter inn, men jeg tenker at når vi først har overtatt blir jo vi i leiligheten og jobber, og da er det greit å ha pakket ned mye på forhånd. Jeg gleder meg kjempemye iallefall, og syns det er veldig kjekt å pakke ned, det er jo ganske stas når det er vår første leilighet, som vi faktisk eier ♥

Jeg storkoser meg virkelig på trening for tiden og føler jeg ikke kan få sagt det nok, men det er jo så kjekt å faktisk glede seg til trening. Det er ingen tvil om at jeg har funnet treningen jeg liker, det er jo ganske tydelig siden jeg har holdt på med det i et halvt år nå. Jeg har jo også startet på nytt treningssenter som jeg er veldig fornøyd med hittil, og i morgen skal jeg på min første yogatime der! Jeg likte veldig godt yoga da jeg var på bootcamp i Marbella i april, så nå gleder jeg meg til å sette igang igjen med det. Yoga på mandagskvelder er jo faktisk bare perfekt timing syns jeg. 

Håper deres uke har vært fin og at den kommende blir fin ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg