VLOG – FLYTTESNAKK, PHOTOSHOOT OG TRENING

Så ble det video denne uken også, og denne gangen ble det på norsk! Det har jeg jo ikke gjort enda, men tenkte det kunne være greit å lage noen norske av og til også. Jeg gjorde vlogen over to dager, så jeg tar dere med på litt forskjellig. Håper dere liker videoen, og si gjerne ifra om dere har ønsker til videoer fremover! 
Jeg har hatt en god treningsøkt i dag, og det er stort sett det eneste jeg har gjort hittil. Jeg fikk heldigvis fullført alle øktene denne uken til tross for at jeg var syk noen dager, så det er jeg glad for. Nå må jeg komme meg i dusjen, og så er det faktisk på tide at jeg begynner å rydde og pakke litt her! Det er åtte dager til vi overtar leiligheten, herregud! 
 
Ha en fin søndag ♥
6 kommentarer
    1. Noen ganger er det fint at ting skjer fort 😀 jeg ønsker deg masse lykke til med å flytte sammen med kjæresten din. Ønsker dere alt godt <3 Kult med video på norsk, for min engelsk er ikke så bra, haha! Det er virkelig en jobb og flytte også så ønsker dere og lykke til med det fineste Malin <3 Håper du kan lage en vlogg om hvordan den nye leiligheten blir når dere har kommet i orden! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg