FIRST TRIP OF THE YEAR

Hei! Denne dagen har gått ganske i ett hittil. I dag følte jeg meg endelig bra nok til å trene igjen, så Ingrid og jeg dro på trening relativt tidlig, og det var så godt å trene! Jeg har jo vært så glad i treningen for tiden, så jeg syns det var skikkelig kjipt å ikke være i form til det denne uken. Da jeg kom hjem skulle jeg egentlig bare dusje og spise litt og så dra igjen, men så endte jeg opp med å måtte ordne litt papirer også, for vi skal ganske straks dra på kontraktsmøte og signere kontrakten for leiligheten vår! Føler meg skikkelig voksen nå, haha, og nå begynner det å gå litt mer opp for meg hva som skjer. Jeg kom nettopp hjem fra en tur i butikker med Ingrid, vi så litt på maling, og litt på interiør, jeg er jo veldig klar for å kjøpe julepynt, hehe. Etter kontraktsmøte blir det jobb resten av kvelden, så det er en travel dag, men det syns jeg er kjekt også, spesielt siden jeg har ligget syk hele uken. 

Som jeg skrev forrige uke vil jeg komme med ett throwback-innlegg i uken fremover for å se tilbake på året som har gått, og her ser dere noen bilder fra årets første utenlandstur. Celine, Caroline og jeg dro noen dager til London, og det eneste vi gjorde var egentlig å shoppe. Vi hadde vært der før alle sammen, så da ble det store fokuset shopping, og det var kjempekjekt! En av mange fine turer dette året ♥

Ha en fiiin fredag ♥

7 kommentarer

Siste innlegg