I STUDIO

Hei dere! Jeg er fortsatt ikke helt i form, men føler meg ganske ferdig med å ligge i senga, så i dag har jeg gjort litt av hvert. Jeg dro en tur til kjøpesenteret for å ordne diverse, og ikke minst handle mat, for det var ganske skrapet her nå siden jeg har vært syk. Så dro jeg til Sara for å hjelpe henne med en fotooppgave til studiet hennes, så da stilte jeg som modell! Det var så godt å dusje og sminke meg i dag etter å ha følt meg skikkelig ufresh hele uken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hjemmesnekret studio funker kjempefint, så jeg tror bildene ble bra. Er jeg fornøyd med de legger jeg kanskje ut noen her etterhvert, men de ble jo først og fremst tatt til skoleoppgaven hennes. Det var ikke bare enkelt å stå modell heller med hunden hennes som konstant ville ha oppmerksomheten min, haha ♥ Nå kjenner jeg at jeg er ganske tom for energi, så jeg skal slappe av en liten stund. Jeg er jo ikke frisk enda, så jeg må bare prøve å ta det med ro av og til. Jeg vlogger forresten i dag og i morgen, så det kommer video denne uken også! 

Hva gjør dere i dag? 

5 kommentarer

Siste innlegg