NÅ ER DET NOK

Jeg lot være å blogge i går fordi jeg lå rett ut hele dagen i går og prøve å bli frisk, og da er det ikke vits å blogge rett og slett. Jeg hadde håpt at det skulle holde å ligge i går, men jeg var fortsatt ikke bra i dag, så da måtte jeg droppe jobb også, som var ganske kjedelig siden det er nesten to uker siden jeg jobbet sist. Men jeg måtte bare prioritere å bli frisk, og nå har jeg bare bestemt at fra i morgen av skal jeg være frisk. Nå er det nok liksom, jeg orker ikke å ligge i senga enda en dag, jeg blir så rastløs! Eneste jeg har fått av frisk luft i dag var nå i kveld da vi dro og hentet noen flyttekasser, det var nemlig noen på Facebook som ville gi bort rundt 20 flyttekasser, så det var jo helt ypperlig! Så nå kan vi egentlig bare starte å pakke, det er jo under to uker til vi overtar. Shit! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ett av få antrekk jeg la ut i oktober. 

Og nå har jo november startet, herregud! To måneder igjen av året, tenk det da. Jeg orker ikke ta en oppsummering av oktober for jeg føler ikke det skjedde så mye, det var bare veldig mye regn. Men vi kjøpte jo leilighet da, hehe ♥ Det i seg selv gjør vel forsåvidt at måneden er en av de beste i år. November kommer naturligvis til å gå til flytting, og så kommer jeg nok til å begynne med litt jul, hehe. Jeg klarer rett og slett ikke å vente til desember! Og jeg tenker forresten å prøve å lage noen flyttevlogs også, hva tror dere om det? 😀 

12 kommentarer

Siste innlegg