EN ROLIGERE DAG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God kveld dere ♥ Jeg har ikke hatt så mye å skrive i dag, rett og slett fordi jeg har gjort veldig lite. Jeg var helt utslitt i går kveld etter en dag med mye følelser, og det siste døgnet føltes bare ut som en eneste stor tåke, så jeg bestemte meg for å ta det helt rolig i dag og komme meg litt igjen. Jeg skjønte ikke helt hvorfor jeg våknet av meg selv litt over halv 7 da, men etter ett par timer sovnet jeg igjen en liten stund, så det var godt. Jeg har brukt litt tid i dag på å se på litt interiør på nettet, bare for å se litt på utvalget der ute. Vi har jo ikke tenkt å kjøpe noe før vi overtar leiligheten og får se og målt opp hva vi skal ha, men jeg koser meg likevel med å se på utvalget der ute og møblere litt i hodet. Og så kommer jeg hele tiden på sånne småting som skittentøyskurver og avfallssortering, haha. Men vi har jo ingen hast, det er bare jeg som helst vil flytte inn I DAG ♥ Jeg får heller prøve å nyte de siste dagene før vi blir gjeldsslaver, hehe. 

Det har blitt lite bevegelse på meg i dag med andre ord, siden jeg for det meste har sittet foran skjermen, og jeg merker at det liker jeg egentlig ikke. Så jeg angrer litt på at jeg ikke dro på trening i dag, for der koser jeg meg virkelig for tiden. Men i morgen blir det trening igjen, og neste uke skal jeg mest sannsynlig melde meg inn i nytt treningssenter! Jeg har fortsatt medlemskapet der jeg går nå en liten stund til, men jeg ble så gira på nytt da jeg var der i går. Det ligger faktisk i gåavstand til den nye leiligheten, i tillegg til at de har yoga-timer der, og det er jo så bra trening! 

Hva har dere gjort i dag? 

11 kommentarer

Siste innlegg