COMING SOON

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Holdt på å glemme at jeg hadde en video som jeg redigerte ferdig i helgen, så den legger jeg ut her i dag eller i morgen! Føler meg i siget for tiden med videoer altså, hehe. Ellers tenkte jeg kanskje på om jeg skal gjøre den neste vloggen min på norsk, bare for å ha gjort det også. En av de største grunnene til at jeg gjør videoene mine på engelsk er rett og slett at jeg ikke synes dialekten min er spesielt fin å høre på, og selvfølgelig for å nå ut til flere. Men det å vlogge i public er nok ikke noe jeg kommer til å gjøre noe særlig av her uansett, fordi dette er en veldig liten by og det hadde vært veldig ubehagelig. Så det setter jo meg litt tilbake, men det får bare være. 

Jeg var lite motivert til trening i dag fordi jeg var så støl, men det ble en veldig bra økt uansett! Føler det går veldig bra med treningen for tiden, og jeg er jo faktisk på uke 22 av programmet mitt nå. Tror aldri jeg har fulgt et program så lenge før, men jeg digger det jo så da ser jeg ingen grunn til å slutte! I morgen skal jeg teste ut et nytt treningssenter også siden medlemsskapet mitt snart går ut der jeg er nå, og jeg begynner å gå litt lei av det. Så det blir spennende å se om det blir det nye senteret jeg melder meg inn i! 

Ha en fin dag ♥

6 kommentarer
    1. OJ så flink du er!! Har også prøvd sånne treningsprogrammer, men ender alltid opp med å gi meg etter en drøy måned haha..

    2. heck: Tusen takk for det! 😀 Ja, samme her, men dette programmet er så bra, og jeg får så gode resultater, så da vil jeg bare fortsette 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg