EN FIN LØRDAG

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere! Har dere hatt en fin lørdag? Jeg liker egentlig ikke å blogge så sent på lørdager, for det er generelt få folk som leser blogger på lørdager, og da spesielt på kveldene. Men jeg ville jo ikke la være å blogge heller, så da tenker jeg det er bedre sent enn aldri? Jeg har iallefall ikke hatt tid før nå! Jeg møtte jentene i byen tidligere i dag og så satt vi på café en god stund og bare snakket og koste oss, også trasket vi rundt en stund etter det. Etter hvert dro jeg hjem til familien min, siden Kjetil (min stefar) er hjemme i helgen (som jeg skrev for en stund siden har han begynt å jobbe i Nederland, og mamma og Stella flytter også dit på nyåret), så da ville jeg selvfølgelig tilbringe litt tid der i dag. Plutselig kjente jeg at jeg var kjempesulten, så da dro jeg hjem og lagde middag med Matias, og NÅ var jeg endelig klar for å sette meg foran skjermen. Så det var min fine lørdag! Jeg liker veldig godt lørdager som dette, med en bytur og bare ta dagen litt som den kommer. 

Håper dere har en fin lørdag ♥

10 kommentarer

Siste innlegg