INTERIØRSNAKK

Hei, dere! Har dere det bra i dag? Her er det nok en regnværsdag, og regnværsdagene her er virkelig noe annet for tiden, det slutter aldri å pøse ned. Det er liksom ikke snakk om mm lenger, men flere cm. Jeg har flere ganger tatt bilder ute når det har regnet, men når det pøser ned går jo det rett og slett ikke. Så da må det dessverre vente enda litt til. Én ting som er positivt med regnet er at det ble en enda lenger treningsøkt på meg i dag fordi jeg bare utsatte å gå ut i regnet, haha. 

Vi har jo vært på leilighetsjakt i ett par måneder nå, og selv om vi enda ikke har kjøpt, kan jeg jo ikke la være å tenke på interiør og hvordan jeg vil innrede den fremtidige leiligheten. Ovenfor ser dere litt av hva jeg liker, med ting fra Room21, IKEA og Desenio. Det jeg vet er at jeg vil ha møbler i enkle farger, og enkle farger på veggene, slik at jeg heller kan sprite det opp med bilder, puter osv. På den måten er det lettere å endre for eksempel etter sesonger, eller om jeg går lei. Og så er det forhåpentligvis god nok plass på soverommet i vår fremtidige leilighet til at vi kan ha garderobe på en hel vegg. Må jo ha god plass til alle klærne mine, hehe. Det dere ser øverst til venstre der det står New York er forresten et gryteunderlag, hvor kult?! 

Ha en fortsatt fin dag ♥

10 kommentarer

Siste innlegg