HELLO MONDAY

Hei, dere! Har dere hatt en fin mandag så langt? Det har jeg, og den har gått veldig fort hittil. Jeg har unnagjort ukas første økt, som ble en veldig bra en, og så har jeg vasket og ryddet her. Jeg har også handlet inn til uka, så nå er kjøleskapet fullt av sunne godsaker! Mye grønt, så jeg tror det blir en enkel pastasalat til middag i dag. Jeg kjenner at kroppen min er i modus for masse grønt i dag, så da blir det det til middag. Senere skal jeg hente en pakke, og derfor ser det ut til at jeg må lage en liten haul-video denne uken! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg merker også at innstillingen min er mye bedre denne uken, kanskje det er fordi det er bittelitt sol idag mellom alt regnværet? Det er faktisk ganske utrolig hvor mye været har å si på humøret. Jeg er jo veldig i manko på bilder for tiden, og det er mye fordi jeg ikke er glad i å ta bilder inne, spesielt her jeg bor er det veldig dårlig fotolys. Men nå ser det ut til at det er meldt bra senere denne uken, så da må jeg virkelig utnytte det altså. 

Ha en fin mandag! Hva gjør dere i dag? ♥

12 kommentarer

Siste innlegg