DET ER BARE EN PERIODE

God lørdag, fine dere! Her går det litt i ett i dag, jeg har litt for mye å gjøre. Jeg har vært på jobb, og nå kom jeg nettopp ut av dusjen. Jeg liker egentlig ikke å vaske håret rett før jeg skal noe, men i dag var håret mitt bare helt umulig så da måtte jeg bare. Vi skal på innflyttingsfest i kveld, så jeg prøver å få gjort mest mulig før det. Jeg skulle helst redigert ferdig videoen, siden det sikkert tar noen timer å få den opp i morgen, men jeg tror ikke jeg rekker å få den helt ferdig. Jeg får heller prøve å stå opp litt tidlig i morgen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er veldig sliten for tiden, men det er nok bare en liten periode. Plutselig kom de dagene der det er grått og aldri slutter å regne, og det er så ufattelig trist. I går for eksempel var det bare skikkelig mørkt ute hele dagen siden det regnet så mye, og det har jo veldig mye å si for humøret. Akkurat nå hører jeg bare på stormen og regnet ute og da frister det mye mer å sitte under dyna resten av dagen istedenfor å være sosial, men jeg kan jo ikke gå glipp av innflyttingsfest, og nå begynner det å bli en stund siden guttene og jentene har vært samlet, så jeg gleder meg til det da. Jeg får heller bruke dagen i morgen på å slappe av ♥

Ha en fortsatt fin dag!

6 kommentarer

Siste innlegg