I CAN BARELY WAIT


//Weheartit

Kan dere tro at om to måneder er vi midt i adventstiden? Jeg får sommerfugler i magen bare av å tenke på det, det er virkelig favorittiden min på året! Jeg startet egentlig allerede i august å glede meg til jul, det tror jeg aldri har skjedd så tidlig før. For å si det sånn, den første snødagen her i år kommer jeg til å sette på en julefilm, om det så er nå i oktober. Jeg håper selvfølgelig at snøen holder seg borte litt lenger da, men jeg vet jo at den har en tendens til å komme før desember, være borte i jula, og så komme på nyåret igjen. Men jul blir det uansett, og jeg gleder meg til å starte julegavehandelen, bake julekaker, høre på julemusikk og se massevis av julefilmer. Julen kan ikke komme fort nok! 

I dag sov jeg langt over alarmen min, til tross for at jeg hadde bestemt meg for å sove en halvtime lenger enn vanlig, det vil si helt til halv ni, hehe. Plutselig våknet jeg 10:15 og skjønte ingenting. Jeg regner med jeg trengte det, jeg husker faktisk ikke sist jeg sov så lenge, haha. Dagen startet dermed litt senere enn jeg er vant til, men det er jo fredag! Jeg må straks begynne å gjøre meg klar for å spille inn ukens video, og dere som følger meg på Instagram har kanskje en liten anelse om hva den handler om? Jeg hadde nemlig en liten avstemning der i starten av uken for å høre hvilken video folk ville ha. 

Ha en fin dag dere ♥

16 kommentarer

Siste innlegg