FIRST OF THE SEASON

Ah, jeg vil bare at denne perioden skal være over NÅ! Jeg hater virkelig skrivesperre, og jeg skammer meg omtrent når jeg ser på hvordan bloggingen min har vært den siste tiden. Jeg er bare ikke fornøyd og det er en skikkelig kjip følelse. Så det er veldig koselig at mange av dere fortsatt stikker innom selvom bloggingen min ikke er bra for tiden altså, men forhåpentligvis går det oppover igjen snart!! Det har sikkert litt å gjøre med at det har regnet så mye den siste tiden, da er det liksom veldig begrenset hvor mye bilder jeg får tatt, for jeg har så få steder å ta bilder, og det er vanskelig å planlegge når været er så ustabilt også. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her har dere iallefall noen bilder jeg tok i går! Jeg har offisielt innviet ullgensere for sesongen, denne her er jo omtrent kun av merinoull, så denne er perfekt nå når det begynner å bli kaldere. Den er fra Cubus i fjor forresten, og jeg håper vi får inn noe lignende i år for da må jeg ha noen flere. Jeg skal på jobb i morgen så da må jeg se om vi har fått inn noe ull! Nå skal jeg slappe av resten av kvelden, jeg er ikke helt i form for tiden, men jeg tror nok det har noe med at jeg er kjempedårlig på å ta vitaminer og et ikke helt optimalt kosthold for tiden, så jeg får prøve å gjøre noe med det fra i morgen av tenker jeg. Er jo så kjedelig med lite energi! 

Håper dere har det fint ♥

10 kommentarer

Siste innlegg