UKENS VIDEO: DENNE HAR JEG JOBBA LENGE MED

Endelig ble videoen ferdig, denne har jeg kavet mye med altså! Jeg begynte jo å redigere den fredagskveld, satt i en god del timer i går (litt ekstra siden programmet klikket og jeg mistet det meste av arbeid), og så i dag har det gått mange timer for å laste den opp. Rendering og eksportering tok ufattelig lang tid, spesielt siden jeg fant ut langt uti eksporteringen at videoen startet på 1:30 istedenfor på 0:00, så da måtte jeg eksportere på nytt. Så det har vært en prosess altså, men det gikk til slutt.

Jeg håper dere liker den, her viser jeg altså mine favoritter fra september. Jeg er ekstra motivert for å lage videoer fremover siden jeg så hvor bra det ble med Premiere Pro i forhold til iMovie, og jeg er kjempefornøyd med videoen, selv om det meste av arbeidet kanskje er ganske usynlig i videoen. Men skriv gjerne hva dere syns altså ♥

4 kommentarer

Siste innlegg