ALL WHITE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sponset deksel fra iDeal of Sweden

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei dere, og god lørdag! Jeg har ikke gjort så veldig mye hittil, annet enn å sitte å redigere ukens video, som virkelig har tatt tid. Jeg bestemte meg for å begynne å bruke Premiere Pro, og det har jeg ikke brukt på sikkert fem år, så det tar tid altså. I tillegg klikket programmet for ett par timer siden, og da mistet jeg alt jeg hadde redigert i dag. Nå tror jeg den begynner å nærme seg ferdig da, jeg bare orker ikke å se mer på den i dag, så jeg gjør heller siste finish i morgen før jeg laster den opp. 

Snart skal mamma, Stella og jeg ta oss en tur til byen før vi senere skal spise middag med familien og Matias, siden mamma har bursdag på mandag! Blir godt å få seg litt frisk luft nå kjenner jeg, og så snart dette innlegget er publisert skal jeg lukke igjen Macen, for nå har det blitt altfor mye data. 

Hva gjør dere i dag? ♥

6 kommentarer

Siste innlegg