PINK FRIDAY

Så var den her igjen dere, helg! Jeg er for øyeblikket i leiligheten til mamma og Co, for å spille inn en video. Det er jo så mye mer bloggvennlig her, med store vinduer og lyse vegger, så da blir det her denne gangen. Det ble litt tid til å blogge også, for jeg fant nemlig ut da jeg skulle til å spille inn at batteriet begynte å gå tomt, så da måtte jeg kjøre hjem igjen og hente laderen, så det lader nå. Tenker jeg gir det et kvarter til, så bør det gå greit. Jeg skal jo på jobb senere så jeg har faktisk ikke tid til å vente kjempelenge. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg startet dagen med en god treningsøkt, og så lagde jeg noen veldig gode pannekaker til lunsj. De skal jeg definitivt lage oftere for de var kjempegode! Det var bare en tilfeldig oppskrift jeg fant da jeg googlet sunne pannekaker, men det var noen som Ida Gran Jansen hadde laget. Jeg er så matlei for tiden, så jeg føler meg så lite kreativ på hva jeg skal spise, men det blir nok ofte pannekaker til lunsj fremover, hehe. Legg gjerne igjen noen tips til måltid i kommentarfeltet, samme om det er frokost, lunsj eller middag, hehe! 

Hva er deres helgeplaner? 

14 kommentarer

Siste innlegg