TIPS TIL MELLOMMÅLTID

Sponsede produkter

Hei, dere! Jeg har kanskje gledet meg en stund til høsten nå, men herregud så mye vanskeligere det er stå opp om morgenen når du vet det regner ute og det er kaldt på soverommet! Denne uken har det blitt litt senere treningsøkter enn til vanlig, rett og slett fordi det er altfor deilig å ligge under dyna. Nå får jeg endelig bruke alle strikkagenserne mine iallefall, det har jeg jo venta en stund på ♥

Men det var jo ikke drittværet ute jeg skulle snakke om, jeg vil snakke litt om mellommåltider i dag! Selv er jeg faktisk veldig ofte sulten, spesielt de dagene jeg trener, så ofte tar det ikke veldig lang tid etter et måltid før jeg er sulten igjen. Det kommer selvfølgelig an på hva jeg har spist også, men enkelte dager føler jeg faktisk at jeg bare er sulten hele dagen. Men jeg kan jo ikke spise hele tiden akkurat, så da er mellommåltid viktig. Jeg føler ofte det er mellom måltidene at jeg blir godtesyk, men da er jo det egentlig det at jeg begynner å bli litt småsulten. Derfor prøver jeg heller å ha sunnere snacks liggende, som frukt, nøtter eller for eksempel speltlompechipsen som jeg har lagt ut oppskrift på tidligere.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For noen dager siden fikk jeg tilsendt disse drikkene som heter Chia Humara, så de har jeg testet ut denne uken. Dette er rett og slett en chiadrikk, så de inneholder chiafrø, som er veldig bra for deg! Disse drikkene er ment som mellommåltid, og inneholder kun naturlige ingredienser. Chiafrø er jo høy på Omega 3, og disse drikkene dekker dagsbehovet av Omega 3. Helt supert for meg som spiser veldig lite fisk. Konsistensen var litt uvant for meg på grunn av chiafrøene, men de var overraskende gode! Det som overrasket meg mest var egentlig det at jeg likte best den med mango og pasjonsfrukt, for jeg liker jo egentlig ikke mango, men denne var jo kjempegod! 

Drikken kan kjøpes på alle Deli De Luca, og Esso-stasjoner som har Deli De Luca. De er dessverre (til min store fortvilelse) ikke i Ålesund enda, så jeg håper det kommer etterhvert. Les mer på nettsiden deres her

Har dere noen tips til mellommåltid?

8 kommentarer

Siste innlegg