10 TING JEG ELSKER MED HØSTEN

♥ Fargene – det er så utrolig vakre farger ute på høsten, iallefall de dagene det ikke regner og er grått, hehe. 

Mørke kvelder – jeg liker faktisk veldig godt at det er mørkt på kvelden, for da får man jo mer følelse av at det faktisk er kveld. Ja, det er kjedelig når det begynner å bli mørkt tidlig på dagen, men at det er mørkt på kvelden er helt supert, syns jeg. 

Varme drikker, som kakao og te – åh, det er jo så godt, og jeg føler det blir så feil å drikke varme drikker når det er varmt ute, så jeg syns det er supert når det endelig blir litt kaldere ute og jeg kan ta meg en varm kopp kakao som varmer kroppen. 

Moten – altså moten er definitivt best på høsten!! Det har jeg bare innsett enda mer i år, og neste år vurderer jeg å bare ikke handle klær før høsten kommer, så kan jeg heller bruke endel penger da. Her i Norge, iallefall Ålesund, er jo det høstklærne vi får mest bruk for, og sommerklærne blir jo nesten bare brukt på ferie, så da føler jeg heller jeg burde spare pengene siden jeg nå helst vil ha ALT i butikkene. 

Å sitte under teppet med en film på skjermen mens regner plasker ute – jeg trenger vel egentlig ikke si så mye mer her? Det er kjedelig at det regner så ofte her, men jeg syns det er så deilig å sitte inne når man hører at det regner ute. 

TV-programmet – det er så mange bra serier som starter igjen på høsten syns jeg! Som regel er det da de amerikanske seriene starter på igjen etter en lang pause, pluss at jeg syns det kommer mye bra på norsk TV også. The Voice og Farmen for eksempel! 

Det er årstiden før jul – altså!! Siden årstidene er ganske forskjøvet her er jo det ofte høst frem til jul omtrent, så når jeg vet høsten kommer vet jeg at det ikke er så altfor lenge til advent og jul ♥ I dag så jeg kakemenn i butikkene og jeg syns det er helt fantastisk, jeg! 

Mørkere leppestifter – det begynner jo å bli ganske kjent her inne hvor glad jeg er i den mørke leppestiften min, så jeg blir så glad når høsten kommer igjen for da er det så passende å bruke den igjen. Jeg kunne hatt den på meg 24/7 jeg! 

En roligere periode – jeg vet ikke med dere, men for meg er ofte høsten en veldig rolig periode. Det har skjedd så mye tidligere på året, og så kommer høsten og da er det plutselig ikke så mye som skjer lenger. Det kan jo også være fordi jeg har gjort og reist så mye tidligere i år at jeg rett og slett må spare litt penger også, men jeg syns det er veldig deilig å ikke ha så mange planer fremover. 

Du kan sitte inne med god samvittighet – når det er sommer får jo man ofte litt dårlig samvittighet om man sitter inne når det er fint vær ute, så for en “inneperson” som meg blir jeg faktisk ganske glad når det kommer litt dårligere og kjøligere vær, hehe. Det er jo mye koselig man kan finne på innendørs også, selv om det går litt utover bilder til bloggen. 


Alle disse fantastiske bildene er fra Weheartit ♥

Fortell meg gjerne noen ting dere liker med høsten ♥

14 kommentarer

Siste innlegg