LATEST LOOKS

Hallo, søndag! Jeg la meg relativt tidlig i går, men likevel var jeg SÅ trøtt da jeg våknet i dag. Det er nok litt fordi vi er i slutten av uken og jeg er sliten. Men jeg har jo denne dagen til å lade opp til den kommende uken, det er jo det som er så fint med søndager. Planene for dagen er ikke så mange, men Matias og jeg skal nok ta oss en tur til boligmessen og kikke, og så fant jeg ut at jeg må spille inn ett par siste klipp til ukens video, sånn at jeg får gjort den ferdig. Den kommer i kveld forresten! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her har dere noen av mine siste antrekk! Noen favoritter? Jeg trodde ikke det var så lenge siden jeg la ut forrige antrekksoppsummering, men det var det tydeligvis! Tiden går jo så fort vet dere, og dette var ikke alle antrekkene siden sist engang. Jeg tror nok min favoritt må være enten 2, 3 eller 7, haha. Dette var vel de siste antrekkene med bare bein på en stund, jeg har på følelsen av at det bare blir kaldere fremover. 

Nå må jeg sette igang med den siste filmingen hvis jeg skal rekke å bli ferdig i dag. Ha en fin dag ♥

7 kommentarer

Siste innlegg