TAKKNEMLIGHET

Tidligere i dag kom vi hjem fra en fantastisk helg med familien min, og jeg sitter igjen med så mye takknemlighet! Jeg har virkelig en helt fantastisk familie, med virkelig de beste besteforeldrene man kan få. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten de, og det har vært så hyggelig å feire ekteskapet deres denne helga ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siden vi kom hjem har jeg faktisk vasket bilen min! Det er en første gang for alt, hehe… Jeg fikk en god del hjelp fra Matias da, naturligvis siden jeg ikke har vasket bil før. Jeg er ikke så flink til å ta vare på bilen min med tanke på vasking osv, så det var jo flaut lenge siden sist den fikk seg en vask. Men nå er den fin og ren iallefall! Jeg tror nok at den dagen jeg kjøper en bil som er mye nyere kommer jeg til å være flinkere til å ta vare på den, men jeg bryr meg liksom ikke så mye nå med denne siden den er 16 år gammel. Men jeg bør nok få vasket den oftere da, så det skal jeg prøve å bli flinkere til. 

Jeg skulle egentlig på trening i kveld, og var ganske fastslått på at jeg måtte gjøre det, for hvis ikke må jeg ta igjen denne uka neste uke. Men så var jeg virkelig ikke i modus, så jeg fant ut at jeg heller screenshotter økta jeg skulle ta (kanskje vanskelig for dere å skjønne, men jeg kan ikke se tilbake på økter fra tidligere uker, så da må jeg screenshotte), og så tar jeg den i tillegg til øktene for neste uke. Så ordner det seg tenker jeg, hehe. Ha en fortsatt fin søndagskveld ♥

8 kommentarer

Siste innlegg