DENNE UKENS VIDEO!

God søndagsmorgen, dere! Vi har nettopp spist en god hotellfrokost (favoritten!), og snart er det på tide å sjekke ut herfra. Jeg har hatt en så fin helg her, med den fineste familien. Det har vært så fint å våkne opp og se ut vinduet til sjøutsikten og strålende sol. Virkelig noe jeg setter pris på. 

Her har dere iallefall denne ukens video! Jeg ville gjøre en tag video, så jeg googlet litt rundt, og det er jo faktisk uendelig med tagger man kan gjøre. Jeg endte opp med en tag med diverse spørsmål, håper dere liker den! Jeg må nok gjøre en Get to know me – tag en gang også slik at dere kan bli enda bedre kjent med meg. Som alltid må dere gjerne komme med forslag til videoer dere vil se i kommentarfeltet, og gå gjerne inn og abonner på kanalen min ♥

8 kommentarer

Siste innlegg