WORKOUT AND SWIM WITH A VIEW

Hei, lørdag! Her har vi faktisk hatt en ganske aktiv start på dagen! Etter frokost gikk vi bort til treningsrommet, som faktisk hadde overraskende mye utstyr. Da fullførte jeg økten jeg har utsatt hele uken, så det er godt å ha det overstått. Jeg hadde den samme økten for ett par måneder siden og jeg husker hvor grusom den var, så derfor har jeg bare utsatt den. Ikke lurt altså. Det ble en varm fornøyelse med tanke på at det ikke var mye ventilasjon der. Etter det var det rett bort til det lille badelandet som er her, for litt bading. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er jo helt nydelig her, og som dere kan se hadde vi fin utsikt både under treningsøkten og badingen! Nå er det snart lunsj, så jeg skal ordne meg litt så jeg ser litt freshere ut. Jeg ble plutselig veldig søvnig, noe som ikke er rart etter all badingen. Dette blir nok det eneste innlegget i dag, jeg skal nyte resten av tiden sammen med familien min, og det er ikke så mange som er inne og leser blogg på lørdager uansett. I dag er det feiring av mine fine besteforeldre som har 50 års bryllupsdag i dag, gratulerer verdens beste mormor og morfar ♥ Det er da vi snakker relationship goals altså! 

​Ha en fiiiin lørdag videre ♥

12 kommentarer

Siste innlegg