BUSY DAY

Hei dere, nå er helgen snart her! Jeg er i mye bedre humør i dag, mye fordi jeg har fått en god natts søvn, og fordi jeg bestemte meg for at jeg skulle være i godt humør igjen i dag. Livet må jo gå videre! Jeg startet dagen med å ta selvbruning slik at jeg er fin og brun til helga, vi skal jo reise bort! Mormor og morfar har gullbryllupsdag, så det skal vi feire på hotell et godt stykke herfra. Gleder meg! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har nettopp spilt inn denne ukens video, så den kommer i løpet av helgen, jeg må bare se når jeg rekker å redigere den. De neste timene blir nok ganske hektiske, jeg må til byen og ordne litt forskjellig, også må jeg få pakket tingene mine også. Det vil si jeg må planlegge antrekk for helgen, og det i seg selv er jo en liten utfordring. Men nå må jeg begynne å bevege på meg her, håper dere får en fin start på helgen! Hvilke planer har dere?

16 kommentarer

Siste innlegg