AUTUMN LOOK

Fin tirsdag dere! Jeg har hatt en rolig start på dagen, jeg sov så dårlig i natt, så da brukte jeg morgenen på å lade opp til jobb om en times tid. Jeg har også planlagt litt innlegg fremover, så jeg har vært litt produktiv også! Nå skal jeg gjøre meg klar til jobb, men før det måtte jeg få opp et innlegg til dere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er jo veldig glad i mørkere leppestifter, så en av tingene jeg gleder meg mest til når høsten kommer er å bruke mørke leppestifter igjen! Litt mørkere bærtoner er favoritten, så det blir flittig brukt nå fremover. Så i dag har jeg sminket meg litt mer for høsten, selv om været ute ikke tilsier høst helt enda. Jeg tenkte kanskje å lage en video der jeg viser dere hvordan jeg lager looken? Det er veldig enkelt altså, så dette får hvem som helst til. Isåfall kan jeg lage videoen neste uke ♥ Hva syns dere? 

17 kommentarer

Siste innlegg