DU VET HVA SOM SKAL TIL

Hei dere, og god mandag og ny uke! Denne dagen kan jo ofte være veldig tung, selv våknet jeg opp med tidenes IKEA-poser under øynene. Da var det rett på med øyemasken, så nå føler jeg meg litt mer fresh og våken iallefall. Det ble ikke trening på meg i dag tidlig siden jeg føler meg helt ødelagt i kroppen etter lørdagens økt, så jeg får heller satse på en gåtur senere. Litt bevegelse trenger disse støle beina mine iallefall. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg tror vi alle trenger litt ekstra motivasjon på mandager, så jeg vil gjerne prøve å bidra litt med dette i dag! Husk at du selv kan gjøre denne uken til den beste, mye kommer fra innstillingen din. Fokuser på det positive, legg hyggelige planer med venner og familie når du har tid til det, og gjør ting du liker. Du vet selv hva som skal til for å få en bra uke! 

Nå skal jeg lage en liten handleliste for uken og komme meg avgårde for å handle! Senere skal jeg plukke opp lillesøster på skolen, og så får hun bli med oss på visning. Greit med en ekstra kritiker, hehe! Ha en fin mandag, dere ♥

12 kommentarer

Siste innlegg