WEEKLY REFLECTIONS #6

Disse innleggene begynner det å bli en stund siden jeg har skrevet nå, men det er rett og slett fordi det ikke har skjedd så mye at jeg har følt et behov for å skrive det. Men siden det er en liten stund siden sist tenkte jeg at det var fint å skrive et nå! Det er ikke alltid nødvendig hver uke, men en gang i blant er da greit i de periodene det ikke skjer så mye iallefall. 

Denne uken som har vært har vært veldig fin, og jeg føler jeg har hatt en god blanding av å være sosial, trene, blogge, og så har jeg jo inngått et nytt samarbeid. Det som ikke har vært helt bra er at jeg ikke har gått så mange skritt som jeg helst vil, da det ikke har blitt noe særlig til gåturer. Det var ett par dager det regnet så mye at det ikke gikk, men ellers har jeg ikke hatt noen unnskyldninger. Så det håper jeg på å forbedre neste uke. Treningen ellers er jeg fornøyd med, jeg har hatt fire gode styrkeøkter, og jeg må selvfølgelig dra frem økten fra i går som jeg forbedret med fire minutter siden jeg sist tok den for fire måneder siden. Det merkes godt i kroppen i dag da! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ukens favoritt var uten tvil denne jakken fra Cubus, jeg er så forelsket i den og har brukt den hver dag siden jeg kjøpte den – SÅ fin ♥

Neste uke har jeg gledet meg til en stund nå, for til helgen skal jeg og kjæresten på tur med familien min, i forbindelse med mormor og morfar sin gullbryllupsfeiring! Så det blir en helg på hotell med mine nærmeste, og det blir så fint ♥ Vi skal nok også på ett par visninger til uken, det begynner å bli noen uker siden sist men det har rett og slett ikke vært noe interessant på markedet. Det blir ett par dager med jobbing også, så det gleder jeg meg til siden jeg ikke jobbet noe forrige uke. 

Nå skal jeg fortsette å gjøre det jeg har gjort i hele dag – ingenting. Eller, vi har fått ryddet litt nå i kveld slik at det ser greit ut til en ny uke, og jeg har tatt på en ansiktsmaske som må av asap, for nå klarer jeg ikke bevege ansiktet mitt lenger, haha! Fortell meg om noen av deres planer for uken ♥

10 kommentarer

Siste innlegg