STOLT AV MEG SELV

I dag tidlig dro jeg på trening for å fullføre den økta jeg la ut i går, og i forkant og mens jeg holdt på, og da jeg var ferdig egentlig, lurte jeg på hvorfor i alle dager jeg orket. Jeg skal ikke legge skjul på at den økta er grusom liksom. Men jeg fullførte, og det er jo så godt når man er ferdig. Og vet dere hva? Jeg forbedret tiden min med fire minutter! Jeg er så stolt av meg selv, og det viser jo bare at jeg er i bedre form enn for fire måneder siden, så det var kjekt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er helt ødelagt i kroppen nå, så resten av kvelden skal tilbringes i senga foran tv-en. Tidligere i dag så jeg Stella spille sin første fotballturnering, og det å se en liten gjeng seksåringer løpe etter ballen (og noen ligge for seg selv og rulle i gresset) er jo så god underholdning, haha! Så dro jeg og kjæresten en liten tur til byen, så dette har vært en fin lørdag! Håper deres har vært fin også ♥

11 kommentarer

Siste innlegg